בדיקת סקר גנטי מורחב | פאנל גנטי מורחב Family First - המרכז לבריאות האשה

כתובת: ברודצקי 43, כניסה ב', קומה 3, רמת אביב          דוא”ל: sec101@bri.co.il

סקר גנטי מורחב

בדיקות גנטיות הן חלק משמעותי ומרכזי בתהליך הרחבת המשפחה והדרך הבטוחה ביותר להריון בריא. בדיקת הסקר הגנטי המורחב הינה בדיקה מעמיקה ומתקדמת שמאפשרת אבחון נשאות של ההורים למחלות תורשתיות העלולות לעבור לילדיהם. בדיקת הסקר המורחב שלנו carrier scan  בודקת למעלה מ360 מחלות ותסמונות גנטיות ולמעלה מ1,700 מוטציות ושינויים גנטיים האופיינים לאוכלוסיה בישראל

האוכלוסייה הישראלית מורכבת ומעורבבת מנישואים בין בני עדות שונות. מדור לדור הופכת האוכלוסייה בישראל למורכבת גנטית יותר ויותר. יש הרבה יופי בעובדה הזו אך יחד עם זאת גם עשויה לגרום למגוון בעיות תורשתיות. משרד הבריאות, איגוד הגנטיקאים הרפואיים בישראל וכן ארגונים מקצועיים שונים ממליצים כבר בשלב תכנון המשפחה והכניסה להריון לבצע בדיקה לגילוי נשאות של מחלות גנטיות העשויות לסכן את הצאצאים.
באמצעות בדיקת הסקר הגנטי המורחב ניתן לבדוק נשאות של ההורים לכמאות מחלות תורשתיות העלולות לעבור לצאצאיהם.

במה שונה הסקר הגנטי המורחב
מהבדיקות המוצעות בקופות החולים

הבדיקות בקופות החולים מתייחסות למוצא של בני הזוג זאת משום שמחלות תורשתיות רבות קשורות לשורשים גיאוגרפיים ועדתיים. יש בכך חיסרון שכן הבדיקה מתמקדת במוטציות ספציפיות בהתאם למוצא ולא מפענחת את הגן ברמה מעמיקה – אות אחר אות. הבדיקות הגנטיות המבוצעות בקופות החולים מתבססות על שיטת "מוטציה נקודתית" טכניקה שעיקרה איתור מוטציות שכיחות בהתאם למחקר הרפואי (מוטציות שטרם התגלו במחקר למשל לא תאותרנה בבדיקה זו).

לעומת הבדיקות בקופות החולים, המרכז לבריאות האישה ברמת אביב מציע את בדיקת הסקר הגנטי המורחב, המבוססת על ריצוף מלא. כלומר, לא רק איתור מוטציות נפוצות ושכיחות, השיטה המקובלת בקופות החולים, אלא קריאה קפדנית של כל אות ואות בגן ויכולת לאתר כ-300 גנים שונים. כולל מוטציות נדירות ביותר.

יתרונות הבדיקה במרכז בריאות האשה

ניסיון מקצועי

ההורים נהנים מהניסיון המקצועי רחב ההיקף של המרכז לבריאות האישה ברמת אביב שהוא אחד מהמרכזים הפרטיים המובילים והאיכותיים בישראל בתחום הגניקולוגיה.

מקיפה ומעמיקה ביותר

הבדיקה מבוצעת בשיטת point mutation בהתאם לנהלי ודרישות משרד הבריאות

פשוטה

ניתן לבצע את הבדיקה באמצעות דגימת דם פשוטה

יעילה - חוסכת זמן וכסף

עלות הבדיקה 2650 ₪
לשני בני הזוג או 1,650 ש"ח ליחיד.

תשובה מהירה

תוך כ- 5 שבועות מתקבלת תשובה ומדווחת ע"י יועצת גנטית

מעבדת A M G

מעבדת A M G מעבדה גנטית מהמובילות בישראל. הבדיקה כוללת את כל דרישות משרד הבריאות בישראל והמעבדה עובדת לפי נהלי המשרד.

זימון תורים: 03-7620607
השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן