ראשי » תחומי פעילות » טיפולי תזונה

טיפולי תזונה

מכון טל הבריאות – המרכז לתזונה נכונה, מתמחה בהתאמת תזונה אישית ובהתאמה אישית של תוספים מומלצים בנושאים הבאים:

דיאטת הרזיה לבטן שטוחה

התאמה אישית של המזונות המומלצים והתאמה אישית של תוספים מומלצים, תעזור לכם  להתכופף ולשרוך את הנעליים יותר בקלות, לסגור את המכנסיים יותר בקלות, להיראות טוב יותר עם השמלה החדשה, ולהפחית את השומן המרוכז בבטן או ובכרס.

המפגש הראשון נמשך כשעה. אתם מתבקשים להגיע עם בדיקות דם אחרונות, אבחנות רפואיות במידה ויש, סיכום אשפוז במקרה והיה. לאחר לימוד והבנת מצבכם הבריאותי, הכרת הרגלי האכילה והמזונות האהובים עליכם, התרופות והתוספים, תקבלו הנחיות תזונתיות להשגת הבטן השטוחה. להצלחת תהליך הפחתת שומן בטני תזומנו למפגשים חוזרים  בתדירות שנקבעת אישית יחד אתכם.

DEXA אולטרסאונד של הרכב הגוף

סורק אולטרסאונד של כל הגוף שמראה בצורה מדויקת את פיזור השומן בגוף, האם בבטן או מפוזר בכל הגוף. מראה את אחוז השומן ומסת השריר. בדיקה שנעשית בלבוש מלא, אורכת כעשרים דקות.

תזונה לזירוז העיכול

התאמה אישית של מזונות המכילים אנזימים ורכיבים פעילים טבעיים, יכולה לתרום לפעילות סדירה של מערכת העיכול, לשיפור, וזירוז העיכול.

תזונה להבראת מערכת העיכול

התאמה אישית של מזונות המכילים רכיבים פעילים טבעיים מרפאים, ותוספים שמותאמים אישית, יכולים לרפא ולשקם את בריאותה של מערכת העיכול.

תזונה להפחתת רגישויות ואלרגיות

אבחון רגישות למזון ותזונה מותאמת אישית בעזרת תוצאות האבחון, תבהיר לכם אלו מזונות טובים לכם ומאלו מזונות מומלץ לכם להימנע. אבחון רגישות למזון יכול לקצר לכם את החיפוש המייגע אחר התזונה האידאלית שמתאימה לכם אישית.

תזונה לאיזון כולסטרול

התאמה אישית של מזונות המכילים רכיבים טבעיים המפחיתים את ספיגת הכולסטרול, יכולה לדחות טיפול תרופתי ולעזור לכם להצליח לאזן את הכולסטרול.

תזונה לאיזון טריגליצרידים

התאמה אישית של מזונות, תוספים, וחומצות שומן ייעודיות, יכולה לתרום לאיזון הטריגליצרידים.

תזונה לאיזון לחץ דם

התאמה אישית של מזונות עתירי אשלגן, עם רמה תזונתית מאוזנת של סיבים תזונתיים, סידן, מגנזיום וויטמין D, וחומצות שומן אומגה 3, יכולה לתרום לאיזון לחץ הדם ולדחות טיפול תרופתי.

תזונה לאיזון סוכר

התאמה אישית של מזונות המכילים פחמימות שנספגות לאט לדם, עם התאמה אישית של תוספים מומלצים, יכולה לתרום לאיזון הסוכר ולהפחית את נזקי מחלת הסוכרת.

תזונה לשיפור פוריות הגבר

התאמה אישית של מזונות משפרי פוריות, והמלצה על תוספים מותאמים אישית לשיפור איכות וריכוז הזרע, יכולה להעלות את הסיכוי לקליטת היריון.

תזונה לשיפור פוריות האישה

התאמה אישית של מזונות ותוספים המשפרים פוריות לנשים, תעלה את הסיכוי לקליטת היריון, במצבים רגילים וגם בטיפולי פוריות.

ליווי תזונתי בהיריון ובהנקה

לתזונת היריון מותאמת אישית, עם המלצה לתוספים מומלצים מותאמים אישית, יש השפעה להיריון בריא ועובר בריא ומוצלח. ליווי תזונתי אישי במהלך ההיריון מעלה את הסיכוי לעליית משקל רצויה ולגאון מוצלח של אימא.

טיפול הומיאופתי תומך בשיטת Dr Reckeweg – טיפול הומיאופתי משלים לטיפול התזונתי.

עובדת עם:

פרטי

רופא מומחה בתחום

ד"ר ברוריה טל